Spiraal verwijderd en na 2 weken zwangerschapsymptomen - Zwanger worden forum

Stephh - schreef op 19-04 om 07:09
Mijn symptomen zijn trouwens, maagzuur en pijnlijke borsten, dat was in mijn 1ste zwangerschap ook
2 antwoorden en 39979841x bekeken
Stephh - schreef op 19-04 om 07:52
Nee niemand?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!