Ik ben 26 juni getrouwd en ik was 34 weken zwanger. Na de bruiloft was ik gesloopt, had ik olifanten pootjes en kon ik niet meer staan. Maar het was te gek! Zooo mooi! Mijn vrijgezellenfeest was superleuk. Lekker easy going

en mn bruiloft fantastisch. Ik kan niet wachten om mn dochter te vertellen over het feit dat ze er gewoon bij was! Ik heb de drank niet gemist. En geloof me... ik hou normaal van n goed feestje inclusief de nodige biertjes.

Maar wat AM zegt klopt, ik heb 1000000x liever n kleintje in mn buik dan n biertje in mn hand

. Dus ik zeg: ga ervoor!