Pil vergeten april, nu in mei niet ongesteld - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 30-05 om 08:07
Niemand die me kan helpen??
2 antwoorden en 48963516x bekeken
Eefje (Gast) - schreef op 30-05 om 08:19
Hi Pincknails,

Als je test negatief was kun je er van uit gaan dat je niet zwanger bent. 

Als je aangeeft dat je denkt te vroeg te hebben getest dan moet je nog een testje doen. Normaal gesproken kun je testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden.

De klachten die je beschrijft kunnen prima komen van de onzekerheid. Ik zou daar ook mee in mijn maag zitten

Succes !

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!