Wachten op nieuwe cyclus na natuurlijke miskraam - Zwanger worden forum

Sesammeke (Gast) - schreef op 20-06 om 20:08
He,
Ik heb op mijn normale cyclus dagen mijn maandstonden gehad. Deze waren kort en 1 dag gedaan waarna er een helse week van bloedverlies kwam. Na bloedtest bij dokter bleek ik zwanger geweest te zijn, maar werd deze natuurlijk op de dagen van mijn maandstonden afgebroken.
Ik heb altijd al een normale cyclus gehad van 28-30 dagen.nu zijn deze reeds weer om maar nog niets gezien... is dit dan positief of zou het langer moeten duren om mijn maandstonden weer door te krijgen... is mijn lichaam gewoon in de war?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!