Gluten,lactose allergie,pds en zwanger ? - Zwanger worden forum

patricia18! - schreef op 20-02 om 08:25
Ibeste dames!
ik en mijn man proberen een kindje te krijgen en dan gaan er natuurlijk allemaal vragen door mijn hoofd
zelf ben ik darmpatient met PDS en heb altijd last van buikpijn. Ook ben ik De gelukkige van gluten en lactose intolerantie.
ik vraag me af hoe dat zou gaan als ik zwanger ben? En of iemand ervaring heeft met de klachten die dan minder zijn of meer tijdens te zwangerschap .
en mocht het lukken om zwanger te raken. Zal mijn kindje dan ook deze allergieën krijgen ?
bedankt!
1 antwoord en 27533244x bekeken
Moedertjuh - schreef op 20-02 om 15:13
Ik heb pds en had er juist heel weinig last van. Wel een advies voor als jullie een mooi kindje krijgen, wacht tot 6 maanden met vast voedsel. En het liefste borstvoeding geven. Als darmproblemen in de familie zit is dat zeker aan te raden. Darmen rijpen nog verder na onze geboorte en zijn rond de 6 maanden klaar voor vaste voedsel. Juist te snel starten met vaste voeding kan op latere leeftijd zorgen voor darmproblemen. 
Maar ik heb sinds mijn zwangerschap juist minder last. Se is nu 5 maanden. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!