net een miskraam gehad . Heel graag weer zwanger worden. - Zwanger worden forum

Michellena - schreef op 08-10 om 11:00
Hallo iedereen,

Ik heb vorige week een miskraam gehad. Heb nu nog steeds wat bloedverlies niet heel erg. Gelukkig, ik mocht van de vroedvrouw weer onveilig doen. Kun je met bloedverlies zwanger worden? Vroeg ik me af.

Wil zo graag weer zwanger worden.
3 antwoorden en 48716723x bekeken
Johanna (Gast) - schreef op 08-10 om 11:21
Ache arme meid :-(
Ja, op zich kan je wel weer zwanger worden. Maar ...... je lichaam heeft wel een hormonale tik gekregen dus het zal wel eventjes duren voordat je cyclus weer normaal is. Als je cyclus nog niet op gang is kun je nog niet zwanger worden
Michellena - schreef op 08-10 om 11:29
Oke.. Dus het duurt nog even. Ja echt niet leuk..! Maar we gaan verder proberen.
Ster - schreef op 14-10 om 06:32
succes meid bij mij duurde het een jaar voor ik weer zwanger was maar ik heb ook wel gehoord dat het een maand duurde dus het kan allemaal.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!