zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap - Zwanger worden forum

- schreef op 20-06 om 18:52
Hoi allemaal,

begin april was ik zwanger na 3 rondes van proberen. de eerste 3 weken waren heel fijn, samen stiekem genieten van het feit dat het gelukt was! Na een paar dagen lichtjes bloedverlies eind april toch maar eerder naar de vk gegaan, toen bleek dat de baarmoeder leeg was en dat het ging om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heel verdrietig. De afgelopen 6 weken meerdere keren per week in het ziekenhuis geweest en om de paar dagen een inwendige echo en bloed prikken. Wonder boven wonder heeft mij lichaam het zelf afgebroken en hoefde ik geen operatie of medicijnen te gebruiken om de zwangerschap te beƫindigen.
Nu ben ik vorige week weer ongesteld geworden en we willen graag weer opnieuw gaan proberen.
Ik ben nu alleen veel onzekerder en banger dan van te voren. De kans dat het weer fout gaat is kennelijk wetenschappelijk aangetoond groter.

Is er iemand die ook een bbz heeft gehad en ook weer probeert? Of misschien alweer zwanger is? Ik zou het fijn vinden om hier met iemand over te hebben die het gevoel kent, of met wie ik ervaringen kan delen.
2 antwoorden en 35524694x bekeken
- schreef op 01-07 om 07:50
Bedankt allemaal voor de vele views. maar niemand die reageert.
Lina - schreef op 02-07 om 13:06
Yfke,

Ik heb je bericht ook gelezen en ben ook enorm benieuwd naar ervaringen van anderen.

Ik ben half juni geopereerd aan een bbz. Bij mijn hebben ze 1 eileider moeten verwijderen.
Ben nu aan t wachten tot mijn menstruatie zich weer aanmeldt. Daarna willen wij ook weer proberen om zwanger te raken.

Lieve groet

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!