hy avg! hier precies het zelfde verhaal... alleen vanaf dag 1 van de mentruatie (nu 3 weken verder) misselijk buikpijn opgeblazen gevoel sochtends overgeven pijn aan de onderrug vrezelijk moe en een droge mond. gisteren mn eisprong gehad. ik heb de dokter hiervoor gebeld: ik moest een test doen: negatief
en daarna raadde mij een ander merk zwanger-worden-vitamines aan. daar ga ik morgen mee beginnen maar ik voel me al wel een stuk beter .. kwaaltjes worden minder.
mocht dat niet helpen moet ik een bloedtest doen om te kijken of er iets anders dit veroorzaakt.
nog een reden kan zijn is dat je hormoonhuishouding nog van slag is terwijl je lichaam zelf alweer op schema ligt (mocht je gestopt zijn met anticonceptie)
ik denk dat de laatste reden is waarom ik zoveel last heb... nu duidelijk mn eisprong voorbij is word het allemaal minder en rustiger.
ga vandaag wat leuks doen en focus je er niet op.... we zullen het zien!! ik zal voor je duimen