Ervaringen met spiraal verwijderen en zwanger worden - Zwanger worden forum

Anoniem - schreef op 16-01 om 11:31
Ik heb sinds 4.5 maand mijn spiraal verwijderd.
Ik ben na 14 weken ongesteld geworden een week lang licht ongesteld.
Nu zal ik vorige week woensdag als ik uit ga van een normale cyclus weer ongesteld moeten worden .
Ik ben nog niet ongesteld en ook niet zwanger.
Ik heb al aantal testen gedaan en daar komen heel licht een streepje op maar je moet heel goed kijken en ik denk dat het negatief is.
Heeft iemand hier ervaring mee of soort gelijk iets mee gemaakt ?
Groetjes.
1 antwoord en 37362391x bekeken
Anoniem - schreef op 16-01 om 17:24
Niemand ?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!