Wel, niet, wel, niet? - Zwanger worden forum

Ilona (Gast) - schreef op 01-11 om 12:23
Hallo meiden,

Wij zitten in ronde 3. Morgen moet ik ongesteld worden, (hopelijk niet natuurlijk) maar ik ben er de hele tijd mee bezig.
Gevoelige tepels, dit heb ik sinds ik zwanger probeer te raken.
Ben al een week dik verkouden, paar dagen griep gehad. Gelezen dat tijdens de innesteling je weerstand een dip heeft..
Verder vermoeid maarja, dat kan ook komen doordat ik ziek ben geweest.

Verder sinds gister hele tijd krampen. Ene moment heftiger dan het andere. Als ik ongesteld moet worden heb ik hevige krampen, begint het bloeden en heb ik 1 dag mega krampen maar verder niet.

Herkenbaar? Ik weet het, het kunnen ook menstruatie tekenen zijn maarja, ergens zoek je bevestiging en het duurt zo lang.

Bovendien durf ik morgen nog niet te testen omdat ik in ronde 1ineens 3 dagen te laat ongesteld werd terwijl mijn cyclus op de dag af altijd klopte.

Liefs
1 antwoord en 38134308x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 02-11 om 06:21
Hoop dat je nog niet ongesteld geworden bent  succes met testen straks

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!