Baby gezocht voor Flikken Maastricht - Zwangerschapsforum

Flikken Maastricht (Gast) - schreef op 26-06 om 14:37
Beste mama's,

Wij zijn voor het televisieprogramma Flikken Maastricht op zoek naar een vrouw die met haar baby wilt figureren in ons programma. Het gaat om 3 juli in Maastricht. Het liefst zoeken we een baby met donker haar en donkere ogen. Maximaal een half jaar oud. Meisje of jongen maakt niet uit; de baby zal voornamelijk in doeken gewikkeld zijn. 
Interesse? Mail naar figuratie.flikken@avrotros.nl

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!