Alleenstaande vrouw, weer aan de pil voor icsi - Zwangerschapsforum

Natas - schreef op 13-04 om 03:55
Hoi ik ben Natas en nieuw hier. Ik ben 37 jaar en 3 jaar bezig om moeder te worden, omdat ik nu ga starten met isci en weer aan de pil moet, waar ik 3 jaar geleden mee ben gestopt. Zou ik graag in contact komen met meer alleenstaande vrouwen die ook dit traject volgen en ook weer aan de pil moeten / moesten 
2 antwoorden en 17711089x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 13-04 om 07:56
Ik raad je aan om het te proberen om zwangerschappagina. 

Hier zitten heel weinig vrouwen. 
Natas - schreef op 13-04 om 10:29
Dank je wel, ga ik het daar eens proberen 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!