wat vinden jullie van de naan Senne(jongen) denza (meisje) - Zwangerschapsforum

ell (Gast) - schreef op 16-04 om 18:09
wat vinden jullie van de namen Senne en Dante voor een jongen en Denza voor een meisje?
3 antwoorden en 49009260x bekeken
Miranda - schreef op 17-04 om 19:26

Het zijn mooie namen! Namen die je niet iedere dag zult horen en dat is juist apart. Mijn zoontje heet Roman en dat is ook niet alledaags en juist bijzonder. Weet je al wat het gaat worden? :-D
jeanette scheppers - schreef op 16-04 om 19:44
Vindt het absoluut bijzondere en niet alledaagse namen. Mooi, maar je moet er van houden denk ik. 1 van deze namen zal ik persoonlijk niet bedenken omdat het niet bij ons gezin past, maar kan me wel voorstellen dat je deze namen mooi vindt
Fatje - schreef op 18-04 om 07:22
Senne vind ik een zeer mooie naam!! (eentje om in het achterhoofd te houden)
Denza vind ik persoonlijk, minder mooi klinken..
Maar bon, het gaat om een persoonlijke smaak eh :-)

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!