Haha, wat leuk! Mijn vriend noemde de naam toevallig van de week, alleen dan met 1 x.. Wanneer je het vaker zegt went het meer, maar persoonlijk moet ik wennen...
Echt moeilijk ja!! Maar ik vindt meisjesnamen wel wat makkelijker dan jongensnamen
Gelukkig hoef ik geen jongetjes na te verzinnen zou het echt niet weten!!