Ovulatie en geen zin - Zwangerschapsforum

Beertje123 - schreef op 07-09 om 02:03
Ja.. daar gaan we vandaag en morgen achter komen.
Alleen in welke hoeveelheid is het nog positief? Enkelt bij afvegen?
Heb jij dat ooit gehad?
37 antwoorden en 21230265x bekeken
Shanna (Gast) - schreef op 07-09 om 05:51
Hoi Beertje! Bloed een paar druppels in mijn string of bij het vegen heb ik af en toe wel eens. Niet vaak. Maar dat komt vaak door een adertje die gesproken is tijdens sex denk ik dan. Misschien is dat bij jou ook? Hoeveel is het nu?
Beertje123 - schreef op 07-09 om 07:02
Een heel wc papiertje vol en mn maandverband ook. Dus is menstruatie.  Vet buikpijn ook. 

Hopen dat die bij jou wel raak is .
Shanna (Gast) - schreef op 07-09 om 16:18
Jeetje wat ben jij snel ongesteld geworden dan?
Beertje123 - schreef op 07-09 om 18:30
Ja. Ik snap er ook geen k*t van...
Maargoed. Blijf voor je duimen
Shanna (Gast) - schreef op 08-09 om 05:41
Dat is lief van je beertje! Is het echt nog raak voor jou? Definitief een menstruatie bedoel ik? 

Ik heb een beetje een propperig gevoel in mijn buik, moeilijk te omschrijven. En die afscheiding lijkt weer minder te worden, net met het afvegen alleen wat sliertjes. Toch best wel spannend!
Beertje123 - schreef op 08-09 om 18:22
Het is hier vol gas doorgebroken. 
Maar goed shit happens hihi op naar de volgende. Nog 2 dagen voor jou wanneer ga je testen ?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2