Een jaar verder nog steeds niet zwanger - Zwangerschapsforum

opruiming_c@hotmail.com (Gast) - schreef op 17-06 om 09:49
Hoi dames,
 
Ik heb 2 mooie kindjes en bijna ruim een jaar bezig voor een derde kindje, alleen wilt het maar niet lukken.
 
Helaas vorig jaar me 2 de miskraam gehad en sindsdien wilt het maar niet lukken. Waarschijnlijk kan het ook aan me leeftijd liggen ben namelijk 39 jaar.
 
Ik ben nu wel in behandeling bij me gynaecoloog en die zij dat ik na 1 jaar terug moest komen. In juli 2019 is het 1 jaar dat we bezig zijn.
 
Welke vragen kan ik stellen en welke behandeling gaat er komen ( wie heeft er ervaring ermee.  
3 antwoorden en 26201027x bekeken
Emmy - schreef op 17-06 om 11:23
Een jaar wachten op jouw leeftind (niet vervelend bedoeld) vind ik erg lang. Ik zou tussendoor al wat contact leggen, bv of je man alvast getest kan worden. Dat is een 'kleine' moeite denk ik. 
opruiming_c@hotmail.com (Gast) - schreef op 17-06 om 12:36
Emmy, bedankt voor je reactie. 
We hebben destijds alles getest. En omdat ik al kinderen heb zij me gyn. dat verder niks aan de hand is. 
Ik ga maar binnekort weer een afspraak maken. 
Emmy - schreef op 17-06 om 19:22
Dat kan toch ook veranderen? Zou ik vragen om uit te sluiten. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!