eerste 12 weken niet ziek maar nu ........ alles wat ik eet ligt op de maag - Zwangerschapsforum

shanna - schreef op 22-10 om 22:19
eerste 12 weken geen enkel kwaaltje maar nu ....pffff 
ochtendmisselijkheid al wat ik eet ligt op de maag niet veel kunnen eten ,hopelijk is dit niet voor de rest van mijn zwangerschap , ben nog niets verdikt omdat ik bijna niets binnen krijg kan dat kwaad ? kindje doet het wel goed
4 antwoorden en 48676621x bekeken
Lotte (Gast) - schreef op 23-10 om 19:22
Hoi, zolang je genoeg water binnen krijgt kan het allemaal niet zo heel veel kwaad op korte termijn. Als je echt te weinig binnen krijgt moet je toch even met je verloskundige overleggen of je wel genoeg binnen krijgt !
Sterkte !
shanna - schreef op 29-10 om 15:14
ja het gaat al stukken beter hoor in dag of 3 is dat heel veranderd , ben het dan ook beginnen voelen me babay xxxxx
Mama van Yuna (Gast) - schreef op 29-10 om 15:18
Fijn om te horen !! Misschien gewoon even een klein griepje ofzo iets ?
irma (Gast) - schreef op 20-04 om 08:01
lieve shanna dat heb ik ook

ijzes, suiker urine alles gestest allemaal goed!

vanaf week of 28 ben ik aan het kwakkelen met maagzuur misselijkheid en slaap tekort 
begin nergens last van gehad.

maja nog even lieverd dat komt doordat je kleintje tegen je maag opduwt en word krap daar binnen in met hoeveel weken begonnen jouw kwaaltjes ik ben nu 33,5 week zwanger.
overgeven is niet zo erg zolang maar niet teveel is ik heb dat vaker s'nachts....
of als ik toch iets teveel heb gedaan

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!