Nub theorie. Jongen of meisje? - Zwangerschapsforum

AardbeiX93 - schreef op 19-09 om 21:22
hee dames.
Ik vroeg me af of iemand met meer verstand mij kan vertellen wat je ziet een jongen of een meisje aan de hand van de nub theorie ? Mijn gevoel zegt meisje maar het kan ook net zo goed een jongetje zijn. Echo is gemaakt met 12+2 weken.
3 antwoorden en 29760630x bekeken
Tooby - schreef op 19-09 om 22:37
Ik denk stiekem dat het een jongetje is. 
---- - schreef op 20-09 om 06:08
Een meisje  
Ranish (Gast) - schreef op 30-09 om 21:21
Meisje

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!