Maandag negatief getest vandaag niet zwanger geworden - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 15-08 om 20:11
Hallo allemaal,
Vandaag moe(s)t ik ongesteld worden. Afgelopen zondag op maandag nacht werd ik snachts wakker omdat ik erg misselijk was. Ik heb toen getest (te vroeg eigenlijk) en die was negatief. Vandaag niet ongesteld geworden.. kan ik nu smorgens wel testen in zekerheid? 
Vriendelijke groet Merel
4 antwoorden en 30171125x bekeken
Tooby - schreef op 15-08 om 20:17
Als je zwanger bent, dan verhoogt je hcg elke 2-3 dagen, dus morgen ochtend of de ochtend erna even testen met ochtend urine. Als het alsnog negatief is dan even 1-2 weken wachten, er kunnen andere redenen zijn waarom je niet of later ongesteld wordt.
Hopelijk ben je natuurlijk zwanger! Succes
Orchidea - schreef op 17-08 om 04:43
Inderdaad zoals Tooby zei. En met welk merk test je? De ene test is gevoeliger dan de andere. Ik neem aan dat je inmiddels alweer getest hebt?
Moedertjuh - schreef op 17-08 om 10:57
Je Hcg waarde verdubbelt idd ongeveer om de dag, echter stijgt deze geleidelijk en niet ineens om de dag. Bij de één sneller als bij de ander. Bij mij werden zwangerschapstesten altijd iedere dag wat donkerder omdat de testen van tegenwoordig gevoelig zijn voor iedere stijging. Succes !

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!