Naam van letters voornamen ouders - Zwangerschapsforum

Dani - schreef op 18-09 om 09:55
Manuel(la)? Is niet origineel maar schoot me meteen te binnen toen ik jullie namen las

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!