Buikpijn tijdens zwangerschap - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 19-12 om 20:02
Ik ben zwanger ik denk nu zo een 4-5 weken. En heb last van buikpijn. Ik heb volgende week mijn eerste echo. 
Het is zo percies alsof ik mijn regels moet krijgen. Ik lees ook dat dit tot miskraam kan lijden.  Nu maak ik mij zorgen.
1 antwoord en 37645993x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 19-12 om 22:00
Kan maar hoeft niet, je banden en baarmoeder gaan ook oprekken en dat doet ook zeer. Je kunt niet meer als afwachten, zolang je geen grote hoeveelheden bloed verliest mag je er vanuit gaan dat het goed gaat. Succes straks met je echo hopelijk ziet het er goed uit en kun je dan iets geruster zijn.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!