Advies of gezellig praten over de zwangerschap - Zwangerschapsforum

Isabel95 - schreef op 23-05 om 21:23
Ik ben in maart bevallen van een heel mooi mannetje. Ik heb een fijne zwangerschap gehad, met veel stemmingswisselingen. Als iemand vragen heeft of advies wil of gewoon gezellig wil kletsen dan sta ik voor jullie klaar.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!