wat vinden jullie is yara een stoere naam of lief? - Zwangerschapsforum

sharlotte (Gast) - schreef op 29-03 om 16:59
ik hat mijn vraag verkeerd gesteld op brabbels
maar hij hoort hier sorry
ik vind yara een mooie naam maar wilde weten of hij stoer of lief klinkt want ik houd van stoere namen graag jullie mening groetjes sharlotte
1 antwoord en 46114575x bekeken
Iza - schreef op 31-03 om 18:19
Ik vind het een mooie en elegante naam, niet zozeer stoer.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!