hoi dsmes ik wilden graag jullie mening over de naam yara en wat voor meisje zien jullie daarbij - Zwangerschapsforum

tirza (Gast) - schreef op 28-11 om 20:20
dames ik wilden graag jullie mening over de naam yara en wat voor soort meisje zien jullie daarbij ? een klinkt deze naam bij jullie tutig of juist stoer of wat anders dit helpt mij enorm bij mijn keuze sorry voor de velen vragen liefs tirza
3 antwoorden en 46731439x bekeken
Mammie24 - schreef op 29-11 om 10:42
Mooie naam!
Anoniem (Gast) - schreef op 29-11 om 11:16
Leuke naam. En naar mijn mening kan dat voor alle meisjes donker of blond.
tirza (Gast) - schreef op 29-11 om 19:50
heel erg bedankt voor jullie reacties

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!