zijn hier moeders die zwanger zijn van vijfde of zesde kindje? - Zwangerschapsforum

moedertje (Gast) - schreef op 17-02 om 13:34
Hoi Hoi, wat leuk te horen dat er zoveel mensen zijn met grote gezinnen, ik ben ook in verwachting van mijn zesde kindje, ons laatste, maar het blijft toch altijd even spannend!!!
Ik lees hier en daar dat de omgeving niet goed of niet tactvol reageert, nu, ik denk dat dit een beetje door de maatschappij van tegenwoordig komt, mensen weten niet goed hoe om te gaan met gezinnen die het wel leuk vinden om in die drukte en gezelligheid (en af en toe heel erg hectisch en chaotisch) te zijn. Maar als jullie zelf als ouders beslissen om veel kinderen te krijgen, dan is dit je eigen zaak, wat een ander denkt, dat is hun probleem. De meeste keken mij ook aan met een beteuterd gezicht (lees af: oeps een accidentje?), dan zeg ik vol trots dat we er zelf voor gekozen heb, wij houden van kinderen en zijn superfier op ze, en we voeden ze op zo goed als we kunnen, in de goede en slechte dagen, we mogen er best voor uitkomen dat we fier zijn op ons kroost, en dat is dat! Veel succes met jullie gezinnetjes (groot of klein , het blijft altijd even fijn...)
35 antwoorden en 46750385x bekeken
Chantal ibrahim (Gast) - schreef op 07-11 om 21:14
Ik ben zwanger van ons 6 de wondertje onze andere kids zijn 13,12.10,9,2 ik ben super gelukkig en erg dankbaar 
Anoniem (Gast) - schreef op 25-03 om 23:13
Haai , 

Hier ook pril zwanger van nummer 6!
Was niet gepland maar wel welkom. Onze andere kinderen zijn 9,7,4,2,1 
Ik moet nog wel beetje omschakelen maar alles zal vast goedkomen ????

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2