wat zouden jullie kiezen voor een dochtertje yara of claire - Zwangerschapsforum

virle (Gast) - schreef op 17-10 om 20:33
welke naam zouden jullie kiezen tussen yara en claire ik wil mijn dochtertje 1 van deze name geven liefs felicia
4 antwoorden en 46977486x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 17-10 om 20:34
welke naam zouden jullie kiezen tussen yara en claire ik wil mijn dochtertje 1 van deze name geven liefs virle
virle (Gast) - schreef op 17-10 om 20:36
mijn 2 de naam is felicia ik hat graag gewild dat mijn moeder mij 2 naam als eerste zou geven en mijn eerste naam als 2 de maar ja
Irma (Gast) - schreef op 18-10 om 04:23
Felice erg leuk! En yara ook:-D of wat dacht je van lara?
Dromertje87 - schreef op 18-10 om 06:58
Ik vind personelijk yara leuker

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!