welke van deze 2 namen zouden jullie kiezen - Zwangerschapsforum

brechtje (Gast) - schreef op 05-10 om 13:05
ik kan wel wat hulp gebruiken mijn man en ik vinden allebij een andere naam leuk voor ons meisje ik ben in verwachting van een meisje ik hou van de naam kristie en hij heeft liever yara welke van de twee zouden jullie kiezen en waarom
2 antwoorden en 47039906x bekeken
irma (Gast) - schreef op 05-10 om 13:23
yara! erg leuk of janah?
sharon (Gast) - schreef op 05-10 om 17:02
Yara

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!