Zwanger door spiraal, hcg ws van miskraam, daarna toch zwanger? - Zwangerschapsforum

Ploosie (Gast) - schreef op 20-03 om 13:26
Niemand?
5 antwoorden en 48140745x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 20-03 om 13:58
Ik lees je verhaal. Wat heftig zeg... hoop voor je dat je volgende week snel meer duidelijkheid hebt.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wou wel even reageren omdat ikzelf op den duur hier ook mijn verhaal had neer gezet wat behoorlijk heftig was en zag dat behoorlijk wat mensen het gelezen hadden maar geen reactie. Vond dat zelf heel naar....
Ploosie (Gast) - schreef op 20-03 om 14:06
Aardig van je! Ik zie namelijk idd dat ruim 500 mensen hebben gelezen en niemand antwoord geeft :-( ik vraag toch niet om HET antwoord? Ik vraag of mensen met me kunnen meedenken wat hier aan de hand kan zijn...
Kate - schreef op 20-03 om 15:07
Tja als je op elk forum dit topic opent...... Gewoon wachten!
Ploosie (Gast) - schreef op 20-03 om 17:12
Ik hoop op veel reacties is het gek dat ik het dan op verschillende fora plaats?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!