DPO tot nod maart leuk om symptomen mee te delen. - Zwangerschapsforum

GEMMA - schreef op 20-04 om 08:03
Hoe voel je vandaag wondertje? 
199 antwoorden en 18341232x bekeken
Wondertje3 - schreef op 20-04 om 08:09
@gemma ik voel nog steeds niks 10dpo
GEMMA - schreef op 20-04 om 08:57
Hopen goed nieuws ik had ook weinig klachten zelf borsten waren niet heel pijnlijk. 
Wondertje3 - schreef op 22-04 om 10:56
Update
GEMMA - schreef op 22-04 om 12:37
Wanneer zou je testen?
Wondertje3 - schreef op 22-04 om 13:05
Vrijdag 14 dpo
Shanna (Gast) - schreef op 22-04 om 17:41
Spannend Wondertje!
Eline89 - schreef op 23-04 om 07:19
En wondertje? Hoe is het met de andere meiden?
Wondertje3 - schreef op 23-04 om 07:29
@eline89 Vanochtend heel licht bruin bloed bij het afvegen dus ik ga nu maar van het ergste uit
Wondertje3 - schreef op 23-04 om 19:17
Update 
Wondertje3 - schreef op 24-04 om 10:28
Vanochtend toch echt definitief ongesteld geworden
GEMMA - schreef op 25-04 om 14:17
Och Balen toch 
Wondertje3 - schreef op 05-05 om 14:57
Ik doe bijna weer mee al was ik afgelopen ronde de enige maar het houdt het voor mij ook wat overzichtelijker
Truus - schreef op 06-05 om 09:08
Wondertje, het is geen maart meer.. misschien even nieuw topic openen.. vind deze ook beetje confronterend aangezien mijn positieve testen hierin staan. 
Wondertje3 - schreef op 06-05 om 09:09
@truus goed idee! Ik snap dat dit topic voor jou confronterend is
. - schreef op 09-10 om 06:51
Sorry reactie geplaatst in t verkeerde forum. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7