6 maanden na bevalling doen broeken nog pijn in buik - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 14-01 om 21:31
Hoi,
Ik ben 6 mnd terug bevallen. Qua kilo's zit ik weer op gewicht maar: al mijn broeken doen pijn in mijn buik. Buik flubbert nog wel enĀ  is hierdoor nog niet in vorm. Maar zelfs bij broeken 2 maten groter krijg ik nog last van mijn buik (en bij de benen zijn die broeken te groot)

Wie herken dit en hebben jullie nog tips?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!