Bouw mee aan een kick-ass zwangerschaps applicatie! - Zwangerschapsforum

Jonathan (Gast) - schreef op 12-01 om 21:24
Super bedankt voor iedereen zijn hulp! We hebben meer dan genoeg gegevens verworven!
Het is dus niet meer nodig de enquĂȘte in te vullen

Met vriendelijke groeten,
Eliot & Jonathan
3 antwoorden en 40942937x bekeken
Marlies - schreef op 13-01 om 20:59
Ik heb hem ook ingevuld

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!