Milan, Jaro of Joren - Zwangerschapsforum

Poll: Milan, Jaro of Joren


Milan
Jaro
Joren


Anoniem (Gast) - schreef op 12-08 om 08:46
Wat is volgens jullie de leukste naam?
8 antwoorden en 42281575x bekeken
Irma (Gast) - schreef op 12-08 om 10:18
Milan maar komt best veel voor 
Wat vind je van yarno of
Ano Niem - schreef op 12-08 om 14:28
Mijn neefje noemt al jarne. Lijkt me er net iets te veel op...
ii (Gast) - schreef op 12-08 om 18:42
Jarno!

Milan is nu zo populair dat het niet leuk meer is.
Nadine (Gast) - schreef op 12-08 om 19:34
Milan!
Irma (Gast) - schreef op 13-08 om 08:59
Ik ga voor Joren! Milan hoor je vaak maar is een mooie naam! Jaro vind ik echt niet mooi
Jack (Gast) - schreef op 24-09 om 12:19
Mijn zoon heet Jaro
Emily (Gast) - schreef op 24-09 om 15:00
Ik ga voor Joren! Heel origineel en stoer!
Suse (Gast) - schreef op 26-09 om 11:49
Ja ik vind Joren ook leuk!
Nog nooit van gehoord maar origineel en stoer!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!