twijfel tussen jurien of jelte als naam - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 20-07 om 11:42
wat vinden jullie van deze 2 jongens namen?
12 antwoorden en 42472104x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 20-07 om 12:28
Jelte superleuk!
Anoniem (Gast) - schreef op 20-07 om 12:52
jelte
Hyacint - schreef op 20-07 om 13:31
Jelte. Of Jelle, die vind ik stiekem nog leuker.
Hummel (Gast) - schreef op 20-07 om 19:09
Kan allebei prima. Lichte voorkeur voor Jelte.
Anoniem (Gast) - schreef op 21-07 om 07:55
jelle vind ik weer wat te gewoon, dus dat word het zoiezo niet

vinden jullie jurien, lastig uitspreken? of moeilijk klinken dat je steeds vragen gaat krijgen..
Hyacint - schreef op 21-07 om 20:03
Hoe wilde je het uitspreken? Als jurijen of anders?
Hummel (Gast) - schreef op 22-07 om 07:27
Als Jurrie-en zou ik het uitspreken. Niet zo moeilijk. Daardoor zou ik me niet tegen laten houden.
Anoniem (Gast) - schreef op 22-07 om 09:27
idd als ju-rie-en
Anoniem (Gast) - schreef op 22-07 om 09:33
ik vind het absoluut niet moeilijk uit te spreken erg duidelijk
ii (Gast) - schreef op 22-07 om 21:55
Allebei prima namen.
Hyacint - schreef op 23-07 om 04:07
Niet moeilijk om uit te spreken inderdaad!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!