Haley, Jeni, Joni of Jenni - Zwangerschapsforum

Poll: Haley, Jeni, Joni of Jenni


Haley
Jeni
Joni
Jenni


Mama (Gast) - schreef op 05-05 om 13:22
Jeni of Haley. Ik vind beide namen leuk. Wat vinden jullie?
12 antwoorden en 43071363x bekeken
Faile - schreef op 05-05 om 13:28
Hailey! Met n i ertussen nog mooier vind ik
Mama (Gast) - schreef op 06-05 om 08:02
Ja....of Hely. Zijn er evt andere suggesties?
Angie - schreef op 06-05 om 08:44
Hailey.
Mama (Gast) - schreef op 06-05 om 13:26
Ik vind Ellis ook leuk. Of Elles.
Anoniem (Gast) - schreef op 06-05 om 13:59
Hailey
Anoniem (Gast) - schreef op 07-05 om 10:35
Ik zou Jenni doen.

Joni zou ik niet doen, aangezien dit vagina betekent (al wordt het dan meestal geschreven als yoni)
Anoniem (Gast) - schreef op 29-05 om 12:36
Ik vind ze allemaal niet zo eigenlijk....
linn - schreef op 31-05 om 16:37
Hailey..

Die met de j vind ik persoonlijk allemaal niks, dan zou ik er nog June van maken..

Succes!
Anoniem (Gast) - schreef op 01-06 om 13:14
Bedankt voor de reacties. We hebben besloten onze dochter Haley te noemen. Hier zitten onze letters in en van onze moeders. Mooie gedachte erbij.
Madelene - schreef op 01-06 om 13:30
goede keuze
En fijn dat jullie er uit zijn . Inderdaad een mooie gedachten achter de naam.
ik had ook op Haley gestemd .
Anoniem (Gast) - schreef op 01-06 om 13:35
Dankjewel Madelene! Over 7 weken hopen we dr mogen te zien
Madelene - schreef op 01-06 om 14:14
hoi anoniem dat is al bijna spannend hoor
veel geluk straks met jullie kindje .
Nog even en je kunt je prinsesje in je armen sluiten.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!