Neyo,Otis, Gies of Tuur - Zwangerschapsforum

hansie (Gast) - schreef op 25-04 om 22:59
Hoi,

Welke jongensnaam vinden jullie de leukste?
6 antwoorden en 43149195x bekeken
irma (Gast) - schreef op 26-04 om 07:07
Tuur
hansie (Gast) - schreef op 26-04 om 07:56
nog twee extra namen  Odin/Odyn of Tijn
Anoniem (Gast) - schreef op 26-04 om 09:28
Tijn!
irma (Gast) - schreef op 26-04 om 09:40
Odin of tuur
Anoniem (Gast) - schreef op 26-04 om 11:48
Hmmm lastig kiezen zeg...
Ik vind dit sowieso allemaal leuke namen....
Denk dat ik Neyo de mooiste naam vind!
Maar Otis en Tuur vind ik ook wel wat hebben!
Gies vind ik qua klank de minste, maar nog steeds niet verkeerd...

Succes
Anoniem (Gast) - schreef op 26-04 om 13:39
Odin of Tijn de rest vind ik persoonlijk niet mooi

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!