Lief klinkende meisjesnaam met een F/V erin - Zwangerschapsforum

Anna (Gast) - schreef op 07-02 om 23:37
Een Lieve mooie klinkende naam voor een meisje vind ik al snel met een F of een V erin het moet wel een korte naam zijn 

bijv: 

Nova 
Livia
Liv
Faye 
Vienne 

Hebben jullie nog meer ideeën??
35 antwoorden en 43730269x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 08-02 om 08:13
Liva
Elvi
Vera
Anoniem (Gast) - schreef op 08-02 om 09:00
Veerle 
fien(e)
mare
madelene - schreef op 08-02 om 10:42
Frencis fransisca Feline 
Groetjes madelene
Anoniem (Gast) - schreef op 08-02 om 10:55
Livia of Olivia vind ik heel mooi!!!! Super!
Verder nog...
Lieve
Fennie
Femmie

Elif89 - schreef op 09-02 om 07:57
Elif vind ik heel mooi&lief
Anoniem (Gast) - schreef op 09-02 om 10:03
Flore vind ik lief klinken!
Anoniem (Gast) - schreef op 09-02 om 11:38
Elif vind ik zelf ook erg mooi! Schijnt een Turkse naam te zijn Heb de naam Fieve ook ergens voorbij zien komen maar spreek je de naam uit Zoals je het schrijft?
GB - schreef op 09-02 om 16:49
famke
ii (Gast) - schreef op 10-02 om 12:34
Femke
Famke
Fennie
Fenna
Frances (let op: niet Francis want dat is een jongensnaam)
Fenne
Florien
Fiona
Felicia
Anna (Gast) - schreef op 10-02 om 20:14
Fenne vind ik erg leuk en lief klinken

ik vind de naam mooier klinken als d F of de v ongeveer in het midden van de naam zit niet als beginletter

Wie heeft er nog ideen
Anna (Gast) - schreef op 10-02 om 20:15
Vind ze lastig te vinden niet een al te lange naam..
Betty - schreef op 10-02 om 20:46
Eva natuurlijk of Eef, Evi
mariel (Gast) - schreef op 11-02 om 19:09
senne
Angie - schreef op 11-02 om 19:20
Ik vind Fay(e) heel leuk.
Ook Olivia heb ik altijd mooi gevonden.
Esra♡♥ - schreef op 11-02 om 19:34
Elif is idd turks. Mijn dochters heten Lara en Senna. Ook turks arabisch Net als ik ; esra.
anoniem (Gast) - schreef op 17-02 om 14:12
De oma van mijn man heet Fola. Deze naam komt eigenlijk bijna niet voor en is heel vrolijk!!
VosjeDenise - schreef op 17-02 om 15:05
Ik moest denken aan Fiona.
Maar met een V of F in het midden. Lastig!
annabel (Gast) - schreef op 09-03 om 21:16
femke
eva
myrthe - schreef op 18-03 om 11:32
Olivia, fauve, maeve, Alfie, violet
anoniem (Gast) - schreef op 23-04 om 22:04
Onze dochter heet Vallon. Kan eventueel ook met de F geschreven worden.
Lieve (Gast) - schreef op 04-05 om 07:55
Mooie meisjesnaam, uit het zuiden van het land.
Jet (Gast) - schreef op 04-05 om 19:22
Fay, Evie, Fiene, Filou of Floor vind ik erg leuk
Anoniem (Gast) - schreef op 02-10 om 11:40
Ilva vind ik een mooie naam
Anna (Gast) - schreef op 02-10 om 20:10
Elvie/Elfie
Filou/Philou
Vida
Faya/Faja
Fem/Femme
Febe/Phebe
Ava
Evi
Anoniem (Gast) - schreef op 04-10 om 11:43
Yvanne of Ivanne
Lot - schreef op 12-10 om 21:58
Viënna
Finne
Fieje
Flo/Floor/Flore
Vera
France
Sophia
Nova
Félien
Tove
Nanoo (Gast) - schreef op 14-10 om 07:55
Liva!
Anoniem (Gast) - schreef op 14-10 om 11:04
Vera
Feline
Eva
Evi
Fara(h)
Elif
Livia

AllStar - schreef op 16-10 om 09:04
Fiona / Viona
Vere / Vera
Elif

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2