zilan, milan of Axel - Zwangerschapsforum

Poll: zilan, milan of Axel


zilan
milan
Axel


Anoniem (Gast) - schreef op 04-02 om 16:51
Onze dochter noemt Zahra en we wouden een toepasselijke naam
3 antwoorden en 43754116x bekeken
Betty - schreef op 04-02 om 18:28
Zahra (mooie naam) en Milan klinkt mooi. Iets meer een eigen naam als zilan.
Anoniem (Gast) - schreef op 05-02 om 18:02
Zahra vind ik super! Axel vind ik wel aardig... Maar
eerlijk gezegd vind ik de overige namen niet zo... Sorry...
ii (Gast) - schreef op 07-02 om 07:41
Axel is leuk! Doet me denken aan Axel Merckx.

Milan, zo heet half pasgeboren Nederland.

Zilan, mwah.....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!