ik ben dringent op zoek naar scandinavische meisjes en jongensnamen - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 01-10 om 14:01
wie weet er mooie en leuke Scandinavische jongens en meisjesnamen?
14 antwoorden en 44826563x bekeken
Linda - schreef op 03-10 om 07:19
http://www.betekenis-babynamen.nl/c/Scandinavische%20namen
ii (Gast) - schreef op 03-10 om 14:11
Lars
Sven
Olaf
Thor
Finn

Dagmar
Freya
ii (Gast) - schreef op 04-10 om 21:10
Haakon
Christian
Edith - schreef op 06-10 om 08:10
Ik vind Solvejg/Solveig (uitspr. Soelwé) echt prachtig als meisjesnaam, maar ja ... alleen praktisch als je daadwerkelijk in Scandinavië woont, want anders weet niemand hoe je het uitspreekt.
nellebelle (Gast) - schreef op 06-10 om 09:49
wij houden ook van scandinavische namen die ook mooi klinken hier;

jongens: Arne, twan; viktor, kasper, torbe, oscar, anton

meisjes: ronja, freja, freya, marit, alva, lena, gyda, ida, rina, umma; Oona, Ina
Trotse Mama - schreef op 25-11 om 06:57
Milo vind ik wel een mooie scandinavische naam!
ii (Gast) - schreef op 26-11 om 09:51
Milo is toch niet Scandinavisch?
Anoniem (Gast) - schreef op 13-02 om 21:19
Astrid of Norèn
Emme (Gast) - schreef op 06-05 om 19:41
Elias
mathias
Alexander
Svenne
Svenja
Siskaa - schreef op 06-05 om 19:59
Ik had ooit een jongentje in m'n klas die Tadgh heette, Taig uitgesproken.. Vind ik ook wel iets hebben!
Ano Niem - schreef op 08-05 om 14:24
Sverre
Anoniem (Gast) - schreef op 29-05 om 05:59
Haley is ook Scandinavisch en kan zowel voor n jongen als voor een meisje. Wij gaan onze dochter zo noemen. Het betekent "held".
Erwin (Gast) - schreef op 04-06 om 22:03
Wij kennen een Sturla (jongensnaam).
Succes.
Anoniem (Gast) - schreef op 15-06 om 21:48
Aza,mette, Magnus, burre , nure, stiene,

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!