Welke jongensnaam past bij Liz en Tijn? - Zwangerschapsforum

Anoniem (Gast) - schreef op 22-08 om 15:19
Welke jongensnaam vinden jullie bij Liz en Tijn passen. Wij zaten zelf te denken aan Sepp of dex. Maar misschien hebben jullie nog leuke opties.
2 antwoorden en 45223894x bekeken
Ano (Gast) - schreef op 24-08 om 10:09
Ik vind Sepp wel leuk...Andere suggesties die leuk matchen:

Liz, Tijn en ...
Mees
Mick
Sem
Bram
Mats
Luke
Stan
Finn
Anoniem (Gast) - schreef op 27-08 om 19:16
Liz, Tijn en Sepp vind ik mooi... Het klinkt wat harmonieuzer dan Liz, Tijn en Dex. Dan komt de naam Dex op mij wat harder over...

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!