sepp, bram, senn, lars, stijn, thijs, sem of finn - Zwangerschapsforum

Poll: sepp, bram, senn, lars, stijn, thijs, sem of finn


sepp
bram
senn
lars
stijn
thijs
sem
finn


Anoniem (Gast) - schreef op 02-02 om 17:35
stoere korte naam
passend bij oosterbroek
4 antwoorden en 46379396x bekeken
irma (Gast) - schreef op 02-02 om 18:28
Bram? Sepp/zeb kan ook
ons zoontje heet dean kan maar een ding zeggen volg je hart
Anoniem (Gast) - schreef op 03-02 om 20:12
Bram sem finn
Anoniem (Gast) - schreef op 03-02 om 21:53
Bram?

Miss is Brend/Brent ook leuk? Ook stoer en kort.
Iza - schreef op 04-02 om 08:56
Finn, omdat onze oudste zo heet . Brent vind ik ook erg leuk, net zoals Thijs, Thymo en Jens. Succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!