Nina, Isabella, Elena , Victoria, Elina of Mila - Zwangerschapsforum

Poll: Nina, Isabella, Elena , Victoria, Elina of Mila


Nina
Isabella
Elena
Victoria
Elina
Mila


Anoniem (Gast) - schreef op 26-06 om 19:58
Hallo allemaal.
Welke naam vinden jullie het mooist? Suggesties zijn ook welkom naam wat erop lijkt. onwijs dank alvast!
4 antwoorden en 47591828x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 27-06 om 07:33
Mila erg leuk
En ilena lijkt op elena vind ik ook erg mooi
Alex - schreef op 28-06 om 21:33
Dank, ilena ook erg mooi ! Ook een naam die je niet vaak hoort!
Anoniem (Gast) - schreef op 27-06 om 10:58
elena, senna, fabienne, lisa
Mama (Gast) - schreef op 17-07 om 09:56
Ik vind Nina leuk en Victoria en Elena. Misschien Lena? Mila ook, maar die naam komt zoveel voor nu.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!