Revi, Morris, Nils, Sil, Jelte, Alec, Ruben of Sam - Zwangerschapsforum

Poll: Revi, Morris, Nils, Sil, Jelte, Alec, Ruben of Sam


Revi
Morris
Nils
Sil
Jelte
Alec
Ruben
Sam


Piertje (Gast) - schreef op 15-05 om 18:57
We hebben al een meisje, Lynn.
Welke naam vinden jullie leuk en past hier ook bij?
6 antwoorden en 47830656x bekeken
Iza - schreef op 16-05 om 07:04
Morris! Stoere naam en ook in het buitenland goed uit te spreken. Combinatie met Lynn vind ik ook heel erg leuk.
saar (Gast) - schreef op 16-05 om 07:20
ik vind ook morris. Onze dochter van 4 noemt luna en ik ga binnen 3 of 4 weken bevallen van ne morris. Deze naam hoor je bij ons zo niet. Vond dit wel speciaal
irma (Gast) - schreef op 16-05 om 07:52
jelte of morris indd
Claudia (Gast) - schreef op 17-05 om 22:17
Vind Sam er goed bij passen maar deze naam hoor ik erg veel, Morris denk ik aan een karakter of speler uit GTST vind het wel leuk
Anoniem (Gast) - schreef op 22-05 om 20:44
Revi
d0nnaxx - schreef op 23-05 om 06:53
Revi vind ik t mooist. De rest van de namen komen al zo vaak voor

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!