Diana, Magali, Yacine, Elise, Luna, Kaat, Hannah of Ines - Zwangerschapsforum

Poll: Diana, Magali, Yacine, Elise, Luna, Kaat, Hannah of Ines


Diana
Magali
Yacine
Elise
Luna
Kaat
Hannah
Ines


Eva (Gast) - schreef op 19-02 om 16:27
Een mooie naam voor een meisje?
7 antwoorden en 48266797x bekeken
Iza - schreef op 20-02 om 21:27
Hannah!
Anoniem (Gast) - schreef op 23-02 om 12:20
Diana!!
Lisa (Gast) - schreef op 23-02 om 14:53
Diana ! zeker weten!
Kikker - schreef op 24-02 om 15:07
Luna! Heel mooi
carrie.b - schreef op 26-02 om 11:34
Luna! Korte en krachtige (stoere) naam.
Laura (Gast) - schreef op 27-02 om 16:20
Ik vind persoonlijk Diana de mooiste naam , zo speciaal , de rest is al wat lelijk behalve Ines, en Hannah , Kaat en Luna en Magali vind ik persoonlijk afschuwelijk!!
irma (Gast) - schreef op 28-02 om 09:18
als ik zal kiezen,,, luna
wij hebben ook al een meisjes en jongens naam maar zeg niks....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!