Jutta, Uma, Eeke/Eke, Doris, Soof, Dees, Fiep of Maj - Zwangerschapsforum

Poll: Jutta, Uma, Eeke/Eke, Doris, Soof, Dees, Fiep of Maj


Jutta
Uma
Eeke/Eke
Doris
Soof
Dees
Fiep
Maj


anoniem (Gast) - schreef op 04-12 om 16:28
We zoeken een originele meisjesnaam. Welke vinden jullie het mooiste?

Uitspraak:
Jutta: Juht-taa
Uma: Oe-maa
Eke: Ee-kuh
Doris: Doris
Soof: Soof
Dees: Dees
Fiep: Fiep
Maj: Mai
2 antwoorden en 10172285x bekeken
Anouk (Gast) - schreef op 05-12 om 06:49
Ik vind Soof, Dees, Eke, Uma en Doris niet zo mooi.
Jutta en Maj vind ik prima namen, maar Fiep vind ik net iets leuker.
Ik zou dus voor Fiep gaan.
Anoniem (Gast) - schreef op 10-01 om 19:04
Doris vind ik heel leuk! Jutta, Fiep en Uma vind ik ook wel wat hebben.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!