Jules (spreek uit als Juul) , Niek of Milo - Zwangerschapsforum

Poll: Jules (spreek uit als Juul) , Niek of Milo


Jules (spreek uit als Juul)
Niek
Milo


Sje (Gast) - schreef op 05-07 om 19:51
Jongensnaam voor 3de kind!
We hebben al een tweeling die heten Senn&Raf. Wat is een leuke stoere naam erbij!
5 antwoorden en 16399740x bekeken
Debbie (Gast) - schreef op 06-07 om 03:46
Deze drie namen zijn heel anders van stijl, dan Senn en Raf.
Senn, Raf en 
Kai, Jee/Jay, Mel, Dex, Jax, Dim, Jace

boompje (Gast) - schreef op 06-07 om 05:23
wij hebben onze knul Jules genoemd (dec 2020) krijgen echt heel veel leuke reacties erop
Lou (Gast) - schreef op 06-07 om 11:47
Bij Senn en Raf vind ik Milo het beste passen. Vind Jules en Niek daarentegen het mooiste. Van Jules en Niek vind ik Niek het beste bij Senn en Raf passen! 
Anouk (Gast) - schreef op 07-07 om 12:52
Hmm, lastig.
Ik hou er van als alle namen hetzelfde aantal lettergrepen hebben, maar Niek vind ik te ouderwets en Jules vind ik echt niet mooi. 
Dus dan zou ik toch voor Milo kiezen.
Ash (Gast) - schreef op 09-07 om 19:01
Jules vind ik als uitspraak Juul erg verwarrend en Juul vind ik echt een meisjesnaam.
Ik vind Milo het leukst, maar Niek past beter bij de rest. Al ben ik het eens met Debbie dat andere namen meer in het rijtje passen. Wat vind je van Lenn / Jax / Jef / Finn etc?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!