Bij Senn en Raf vind ik Milo het beste passen. Vind Jules en Niek daarentegen het mooiste. Van Jules en Niek vind ik Niek het beste bij Senn en Raf passen!
Hmm, lastig.
Ik hou er van als alle namen hetzelfde aantal lettergrepen hebben, maar Niek vind ik te ouderwets en Jules vind ik echt niet mooi.
Dus dan zou ik toch voor Milo kiezen.
Jules vind ik als uitspraak Juul erg verwarrend en Juul vind ik echt een meisjesnaam.
Ik vind Milo het leukst, maar Niek past beter bij de rest. Al ben ik het eens met Debbie dat andere namen meer in het rijtje passen. Wat vind je van Lenn / Jax / Jef / Finn etc?