Jonas, Rune, Lasse, Kai of Guus - Zwangerschapsforum

Poll: Jonas, Rune, Lasse, Kai of Guus


Jonas
Rune
Lasse
Kai
Guus


Jalou (Gast) - schreef op 11-02 om 15:38
Hi! Welke naam vinden jullie het leukste voor een jongen? Ik hoor het graag! Bedankt!
6 antwoorden en 18667208x bekeken
Lou (Gast) - schreef op 11-02 om 20:14
Jonas is mijn favoriet, maar ik vind ze allemaal mooi eerlijk gezegd! 
Anouk (Gast) - schreef op 12-02 om 05:30
Ik heb gestemd op Jonas.
Kai vind ik ook wel leuk.
Rune, Lasse en Guus zijn niet mijn smaak.
An1990 - schreef op 12-02 om 06:56
Ik ken alleen een meisje dat Rune heet, geen jongen. Dus dat zou ik persoonlijk niet kiezen. 
Mijn voorkeur gaat naar Lasse of Guus. 
Anoniem (Gast) - schreef op 12-02 om 06:57
Rune is niet helemaal mijn ding. Guus vind ik prima, maar niet heel bijzonder. De rest erg leuk!
Joyce2021 - schreef op 12-02 om 10:23
Kai
Sophie (Gast) - schreef op 12-02 om 16:32
Rune en Lasse vind ik heel leuk! Jonas vind ik ook een mooie naam. De andere namen zijn mij iets te gewoon.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!