Ja, irritant, Nee of nooit aan gestoord - Zwangerschapsforum

Poll: Ja, irritant, Nee of nooit aan gestoord


Ja, irritant
Nee, nooit aan gestoord


GL (Gast) - schreef op 24-11 om 20:35
Uniseks naam: irritant?
Wij twijfelen om een uniseks naam te geven aan onze dochter. Een van onze vaders heeft een uniseks naam en heeft dit altijd heel irritant gevonden. Bijvoorbeeld dat hij in mails aangesproken wordt met ‘Geachte mevrouw’. Nou zijn wij benieuwd naar meer ervaringen. Dus de vraag aan alle mede-forummers die zelf een uniseks naam hebben: hoe hebben jullie dit in je leven ervaren? Irritant en storend of niet? En waarom wel of niet?

Alvast heel erg bedankt!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!