Hoi!
Ik ben zwanger van ons tweede kindje! We weten niet wat het geslacht is, en willen dat ook nog niet weten; we vinden die verrassing wel leuk. Onze dochter heet JULIE (uitspraak op zn Frans, dus Zjulie), hebben jullie hier leuke ideeën bij? We hebben maar 1 eis en dat is dat de naam niet begint met een J. De naam hoeft niet Frans te zijn, we vonden Julie gewoon erg mooi.
Dankjewel voor het meedenken,
Lieke (namens vriend Cas en dochter Julie)