Het feit dat de versie niet is gelukt zal vast wel een reden hebben toch?
Ik persoonlijk zou gewoon bevallen, mede omdat ik daar 1 en ander over heb opgezocht en de risico's tegenwoordig ook heel miniem zijn,
slechts een fractie hoger dan bij een gewone bevalling,
de artsen hebben nu veel meer ervaring als vroeger..
Ik heb ook ervaringen van vrouwen aangehoord en heel veel merken geen enkel verschil
met een normale bevalling.
(tot mijn verbazing eigenlijk toen niet eens 1 vreselijke ervaring kunnen vinden!)
Bekijk de mogelijkheden en weeg het positieve op tegen het negatieve.
(Schrijf het desnoods zelfs op! Dat doe ik bij iedere belangrijke beslissing)
Je kunt het ook altijd de experts even vragen!!
Succes!