Stef, Cas, Jeppe of Jurre - Zwangerschapsforum

Poll: Stef, Cas, Jeppe of Jurre


Stef
Cas
Jeppe
Jurre


San (Gast) - schreef op 03-12 om 16:37
Welke naam vinden jullie het leukste voor ons eerste kindje?
8 antwoorden en 24316432x bekeken
Madelene - schreef op 03-12 om 17:10
Allemaal niet zo mijn smaak jongens namen Maar niks mis met de namen
Als ik moet kiezen dan Cas 
Anoniem (Gast) - schreef op 03-12 om 18:17
Jeppe vind ik heel leuk! 
Anoniem (Gast) - schreef op 03-12 om 20:18
Cas
Anouk (Gast) - schreef op 03-12 om 20:45
Ik ga voor Jurre, superleuke naam.
Anoniem (Gast) - schreef op 04-12 om 06:25
Jurre vind ik het leukste! Als tweede Cas.
Liva (Gast) - schreef op 04-12 om 16:39
Jurre!! Of Jurn, ook heel leuk. 
Anoniem (Gast) - schreef op 09-12 om 15:54
Jeppe vind ik de leukste. 
Anoniem (Gast) - schreef op 09-12 om 18:52
Ik vind stef de leukste! De rest is niet mijn smaak.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!